torsdag 22. oktober 2009

Er det????? .... allerede????


Foto fra Green Gate
Impulser, som jeg ikke helt er sikker på om jeg er klar for enda, kommer inn fra alle kanter! Er det mulig at jeg allerede nå skal tenke på julen? Ikke for det - julen er en deilig tid på året ... men jeg får ikke helt timingen til å stemme..... tanken på pepperkakehus, girlander, frost, filt og granbar - appelsiner med nellikspiker, varm rødvinstoddy og pakker, er fremdeles bare såvidt på beddingen!

.................. jeg satte jo ned vårløk for bare noen dager siden! ..............................

Nå skal løkene først få sove sin egen lille tornerosesøvn, for så å bli vekket av solens varmende stråler om bare noen få måneder! Og vi gleder oss til å starte en ny og deilig vår med disse som inspirasjon:





Jeg bestemmer meg herved for ikke å la meg påvirke av julens kommersialisering og konsentrerer meg heller om 1000 andre ting som skal ha oppmerksomhet før vi virkelig nyter den relativt korte, men intense førjulstiden i desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar