onsdag 28. oktober 2009

Rock and relax!

Idag skulle jeg gå til Kiwi og handle. Jeg kom aldri så langt, for det var noen som ropte på meg - på engelsk! Jeg snudde meg - ikke særlig vakkert syn, men med et potensiale nok til å fylle akkurat den manglende biten i vår entré.

Jeg hadde en lang diskusjon med meg selv og jeg ble enig om at Herr Skipperhus nok også ville trives i den, bare jeg gir den en skikkelig overhaling. OK da var vi enige, så etter å ha prutet litt, bar jeg det nye klenodiet hjem. Jeg tror den kan bli fin koksgrå med lysgrå skinnfell i. Den er god å sitte i når støvler og sko skal på. Foreløpig har vi sittet i trappen, ikke noen god løsning, men endelig falt enda en brikke på plass! Her er'n:


Den er amerikansk og "over there" kalles disse gyngestolene "Platform rockers" og de aller fleste ble laget på 1880-tallet. Fjærsystemet er likt dette her:

... og vips så var det et nytt prosjekt på gang!!! Jeg gleder meg til å ta fatt på det! Tidsfristen er ferdig til jul!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar