mandag 28. juni 2010

Long time ....

Hvordan går det an ...... å slette 126.000 bilder eller i alle fall det som gjør at de kan vises på skjermen??? Jeg har i alle fall klart det og det har forårsaket mange angst-, depresjons- og fortvilelsesanfall! Etter å ha tittet inn i det indre systemet på Mac'en ble jeg ikke akkurat klokere, så nå er den på 2 ukers besøk hos eksperten! Jeg føler et sting av lengsel hver gang jeg titter inn på hjemmekontoret og det er et stort tomrom der, men min kjære er mer fornøyd enn normalt, for nå må han ikke lenger rive meg løs fra dataen. :o)

I de siste ukene har kameraene blitt brukt flittig og jeg gleder meg til å legge inn nye bilder fra våre mange foto-safarier i nærområdet. En båttur på St. Hans aften, en fjelltur på sæteren til mamma og hennes samboer, et besøk på Lokalhistorisk Forenings dag med barnebarn ... det er så mange positive ting jeg har lyst til å dele ... men da må Mac'en først bli friskmeldt!


I mangel av tilgang på egne, legger jeg ved et knippe sommerbilder funnet på nettet
og håper alle koser seg ute i sommerkveldene - husk pledd og stearinlys!



1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake :-) Begynte å bli litt bekymret for deg nå. Men nå skjønner jeg jo hvorfor. Håper inderlig at eksperten klarer å redde bildene dine. Alltid hyggelig med innleggene dine. Fortsatt god sommer. Klem fra alle her.

    SvarSlett