tirsdag 7. september 2010

Surprise-trip to Sweden!





Min kjære fant ut at han ville overrasske meg med noe hyggelig, så jeg fikk beskjed om å pakke bagen fredag kveld ... ikke for fint... ikke for avslappet ... men noe midt i mellom ... og jeg fikk 15 min på meg! Det er da man blir totalt rådvill, men jeg tok utfordringen på strak arm og fikk et par basisplagg med, i tillegg til komplett fotoutstyr ... selvfølgelig! :o)



Turen gikk til EU ,) ... og etter både fergetur og en lengre biltur, som ble en helt spesiell opplevelse grunnet fredagskveldens spennene og spesielle lys i kombinasjon med brytninger i regndråpene ....



... kom vi endelig frem til et herlig Spa-hotell ute i havgapet i nærheten av Lysekil, nærmere bestemt Fiskebäckskil. Han hadde ordnet med et koselig rom ....


.... og forsikret seg om havsutsikt..... det var en fryd å våkne opp til dette:


Lørdagen ble tilbragt på fotojakt i 20 graders varme på det idylliske stedet. Solen skinte og vi koste oss glugg ihjel. Fiskebäckskil er et typisk sommer-sted, som i sin tid ble bygget opp av "rike" seilskuteskippere, på siste halvdel av 1800-tallet. Stedet har en frodig arkitektur og et sjarmerende spekter av stilarter og individualisme. En drøm å skulle tilbringe en sommer uten forstyrrelse her!!! ... forutsatt fint vær! ;)









Gjett om den "blå" hverdagen ble fjern!!!! Det var en deilig og minnerik week-end!
Tusen takk skal du ha kjærsten min! :) Glad i deg!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar