tirsdag 21. desember 2010

Julepresanger for ham og henne ...

Det er en sannhet UTEN modifikasjoner; "ting kommer like overraskende som julekvelden på kjerringa"!! Plutselig gikk det opp for meg ... det er bittelille julaften IMORGEN ... og her har jeg akkurat kreket meg opp av sengen etter to dager vannrett med influenza. Ikke bra - fører til forsinkelser i liste-veldet mitt!

Ringte til butikken hvor jeg, mandag i lunchpausen, skulle kjøpt julepresangen til min kjære, men der var gaven nå utsolgt - den siste av slagsens gikk kl. 15:00 mandag ettermiddag! Ingen påfyll før langt uti januar!!! Søren, søren, søren også!!!! Hva skal man så finne på? Å kjøpe noe bare for å kjøpe noe er heller ikke helt meg ... det strider mot mine prinsipper! Jeg får legge hodet i blødt ... har jo to dager på meg!

Oss jenter er det jo lettere å finne på presanger til. Her er noen fantastiske eksempler fra noen år tilbake ... selv husker jeg veldig godt mamma fikk samme modell av den nedenfornevnte Kenwood'en ....







.... og det siste er vel egentlig mannens ønske/gave..... ????


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar