onsdag 14. desember 2011

Kunne vi vært foruten .... ???? .....

Julen nærmer seg og det er like vanskelig hvert år .... å finne svaret ... på hva man ønsker seg...

I løpet av året, tror jeg nok at jeg har tenkt - i alle fall 10 ganger - at; "det skal jeg ønske  meg til jul" ... men når julen er her, ja så er alle de gode idéene vekk! Det værste er jo at man prøver å identifisere gaver for å tilfredsstille andre med et svar når de spør!

Spørsmålet er om man som voksen overhodet trenger dyre gaver? En bitteliten oppmerksomhet og hyggelig samvær er kanskje det som gjør akkurat samme nytten. Personlig synes jeg det tar litt av, men det er rart med tradisjoner .... de er vanskelige å bryte ut av, hvis ikke flere i en "gruppering" blir enige om å bryte samtidig! Men så er det så koselig også da .... og skal jeg være helt ærlig, så ønsker jeg meg hjemmestrikkede ullvotter til jul - helst den som heter "torpevotten" ...... :)

Ønsker alle en god og velbalansert førjulstid!

Hjemmestrikket ... dog ikke torpevott

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar