lørdag 10. oktober 2009

Fotografering

Jeg kan ikke la være! Når jeg er ute, tenker jeg alltid fotografering! Lys, dybde, skygger, farger, kontraster, harmoni, former, mønster .... noen ganger til og med svart/hvitt! Kanskje en egenskap man kan bruke fordi man vokste opp med svart/hvitt-TV! Dagens unge har jo alltid levd i en verden som er lik den de selv sanser og for de er svart/hvtt noe de ikke lever i.

Det er spennende å sammenligne - noen bilder er bedre i svart/hvitt mens andre igjen er best med farger. Kanskje kommer det an på sinnstilstanden i det øyeblikket man betrakter bildet og detaljene ....







2 kommentarer:

  1. Jeg tilhører også svart/hvitt-generasjonen og bare digger bildene dine. Fortsett :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Ellen. Jeg lover å fortsette! ;) .... det må du også! Masse fine fotos hos deg også! Favo er Bella med melkesjokoladen!!!

    SvarSlett